خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا
فهرست عناوین این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا نمایش داده شده روی دستگاه نشان دهنده یک نقص فنی است که نیاز به تعمیر دارد. این مقاله قصد دارد شما را با کدهای خطای خاص مرتبط با ماشین ظرفشویی اسنوا آشنا کند. با رفع سریع این خطاها می توانید از خرابی های احتمالی و آسیب های پرهزینه به اجزای حساس و گران قیمت و همچنین نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا جلوگیری کنید.

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

جدول ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

کد خطای ماشین ظرفشویی اسنوا

علت خطا

EO

عدم تخلیه آب پس از شستشو ظروف

E1

ماشین ظرفشویی ظرف ها را آبگیری نمی کند

CL

کلید قفل کودک غیر فعال است

CD

نشان دهنده پایان کارکرد ماشین ظرفشویی است و خطا محسوب نمی شود

F

برنامه شستشوی AUTO SMART، زمان و دمای شستشو را بر اساس میزان چربی و کثیفی ظروف و همچنین نوع ظروف در حال شستشو تنظیم می کند و نشان دهنده خطا نیست

ارور EO ماشین ظرفشویی اسنوا

خطای EO در ماشین ظرفشویی اسنوا زمانی رخ می دهد که آب پس از چرخه شستشو به درستی تخلیه نشود. این خطا معمولاً به دلیل انسداد در سیستم تخیله ایجاد می شود.

  • برای رفع خطای EO، مهم است که به طور منظم محفظه شستشوی داخلی ماشین ظرفشویی را تمیز کنید و فیلتر تخلیه را با برس و آب داغ بشویید. این کار از مسدود شدن خروجی آب توسط ذرات باقیمانده غذا جلوگیری می کند.
  • علاوه بر این، بررسی شلنگ تخلیه برای هر گونه گرفتگی یا پیچ خوردگی که ممکن است فشار آب را کاهش دهد بسیار مهم است. ارتفاع شلنگ تخلیه باید از محل اتصال به دستگاه تا خروجی فاضلاب بین 77 سانتی متر تا 1 متر باشد.
  • همچنین توصیه می شود محل تخلیه فاضلاب را بررسی کنید تا از عدم وجود انسداد باعث گرفتگی آن شود.
  • اگر خطای EO حتی پس از این مراحل عیب یابی همچنان ادامه داشت، توصیه می شود برای تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا از فروشنده یا یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.
home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

ارور E1 ماشین ظرفشویی اسنوا

علت خطای E1 در ماشین ظرفشویی اسنوا به این دلیل است که ماشین ظرفشویی ظرف ها را آبگیری نمی کند.

  • برای رفع خطای E1 در ماشین ظرفشویی اسنوا، با بررسی فشار آب شروع کنید تا مطمئن شوید که در سطح صحیح قرار دارد. می توانید این کار را با بررسی شیر آب برای کمک انجام دهید.
  • در مرحله بعد، شیلنگ ورودی آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مسیر جریان آب بدون مانع است و از هرگونه انسداد یا پیچ و تاب که ممکن است باعث خطا شود، نیست.
  • اطمینان حاصل کنید که درب ماشین ظرفشویی اسنوا به طور ایمن بسته شده است، زیرا بسته شدن نامناسب درب نیز می تواند باعث بروز خطای E1 شود.
  • اگر دکمه تأخیر زمان شروع را فعال کرده اید، به خاطر داشته باشید که دستگاه پس از سپری شدن زمان تأخیر انتخابی شروع به کار می کند.

در صورتی که پس از انجام مراحل ذکر شده مشکل برطرف نشد، بهتر است با تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی اسنوا تماس بگیرید. در مورد خطای که با آن مواجه می شوید توضیح دقیقی به آنها ارائه دهید تا یک تکنسین واجد شرایط بتواند به شما کمک کند.

ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

ارور CL ماشین ظرفشویی اسنوا

خطای CL در ماشین ظرفشویی اسنوا به دلیل خرابی کلید قفل کودک رخ می دهد و آن را غیر کاربردی می کند.

برای رفع خطای CL، باید کلیدهای فعالسازی قفل کودک را به مدت 4 ثانیه به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا فعال شود.

در مدل های خاص مانند 116 و 2060 و 6803 ماشین ظرفشویی اسنوا فشار دادن همزمان دکمه ها بدون نیاز به نگه داشتن آنها کافی است.

توجه به این نکته ضروری است که ماشین ظرفشویی باید در مرحله شستشوی ظروف باشد تا قفل کودک فعال شود و در صورتی که دکمه استارت فشار داده نشده باشد، فعال سازی امکان پذیر نخواهد بود. علاوه بر این، اگر ماشین ظرفشویی به برق وصل باشد اما خاموش باشد، دکمه قفل کودک کار نخواهد کرد.

همچنین بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

ارور CD ماشین ظرفشویی اسنوا

دلیل نمایش کد خطا CD پایان کار ماشین ظرفشویی است و خطا محسوب نمی شود.

زمانی که ماشین ظرفشویی اسنوا پس از شستشو وارد فاز خنک کننده دستگاه می شود، این پیام بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و کاربران به اشتباه تصور می کنند که این کد نشان دهنده خطای دستگاه است. در واقع این پیام مخفف COOL DRY است و این پیام حتی تا 4 ساعت روی صفحه می ماند.

پس با دیدن این کد نگران نباشید و بگذارید ماشین ظرفشویی به کار خود ادامه دهد.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

ارور F ماشین ظرفشویی اسنوا

برای رفع کد خطای F ماشین ظرفشویی اسنوا، درک مفهوم پیامی که هنگام انتخاب برنامه شستشوی AUTO SMART روی صفحه ظاهر می شود، مهم است. این پیام که مخفف FUZZY LOGIC است، نشان دهنده خطای واقعی در ماشین ظرفشویی نیست.

در عوض، این نشان می دهد که سنسور سیستم فعال شده است و به طور خودکار زمان و دمای شستشو را بر اساس میزان چربی و کثیفی روی ظروف و همچنین نوع ظروف در حال شستشو تنظیم می کند. معمولاً کاربران این پیام را به‌عنوان خطا اشتباه می‌گیرند و از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا برای راهنمایی برای حل مشکل کمک می‌خواهند.

رفع کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا در مدل های مختلفی عرضه می شود که هر کدام دارای سیستم داخلی منحصر به فرد خود هستند. توجه به این نکته ضروری است که تلاش برای رفع کدهای خطای ماشین ظرفشویی اسنوا با تعویض یا تعمیر قطعات داخلی بدون آگاهی مناسب توصیه نمی شود.

برای اطمینان از کیفیت و عملکرد ماشین ظرفشویی خود، توصیه می شود در هنگام تعمیر یا تعویض از قطعات اصلی استفاده کنید. اگر در ماشین ظرفشویی اسنوا با مشکلی مواجه شدید، مرکز تعمیرات لوازم خانگی مستر امداد یک گزینه قابل اعتماد برای رفع خرابی ها است. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آن ها به راحتی در تمام مناطق تهران در دسترس است و با قیمت های مناسب ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.