خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر برد یخچال سامسونگ

تعمیر برد یخچال
فهرست عناوین این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

یکی از شایع‌ترین مشکلات یخچال‌های سامسونگ، خرابی برد آن‌هاست.اگر شما هم با خرابی برد یخچال سامسونگ خود روبرو شده‌اید، نگران نباشید! تعمیر یخچال سامسونگ باتوجه به دانش فنی متخصصان ما به راحتی انجام می‌شود. در قدم اول پس از تشخیص نشانه‌های خرابی برد، فورا یخچال را از برق بکشید و درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین و یا ازطریق تماس با شماره 02188520173 ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا به علل و نشانه‌های خرابی برد و هزینه تعمیر آن بپردازیم.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

برد یخچال چیست و چه کاربردی دارد؟

برد یا صفحه الکترونیکی یخچال کارکردی شبیه مغز در بدن انسان دارد و مسئول کنترل تمام فعالیت‌های یخچال است. در واقع برد، با توجه به وضعیت داخل یخچال تصمیم می‌گیرد که کمپرسور و فن باید فعال باشند یا نه. البته مدل‌های جدید یخچال‌ها بردهای پیشرفته‌ای دارند که علاوه بر مدیریت فن وموتور یخچال، کار کنترل درب، المنت، یخساز و… را هم انجام می‌دهند. بنابراین در صورت خرابی برد، ممکن است عملکرد یخچال به طور کلی تحت‌تاثیر قرار بگیرد. حتما توجه کنید که مرکز معتبری را برای تعمیر انتخاب کنید چون در صورت تعمیر غیراصولی و استفاده از قطعات جایگزین غیراصلی، دستگاه آسیب جدی می‌بیند.

نشانه‌های خرابی برد یخچال سامسونگ

قبل از اقدام به تعمیر برد یخچال باید از خراب شدن آن اطمینان حاصل کنید. به طور کلی خرابی صفحه الکترونیکی یخچال نشانه‌های مختلفی دارد. با این وجود اگر به یکی از موارد زیر برخوردید، به احتمال زیاد برد دستگاه شما آسیب دیده است.

1-یخچال به طورناگهانی خاموش می‌شود.

2-صداهای عجیب و غریب و غیرمعمولی از دستگاه شنیده می‌شود.

3-نمایشگر یخچال خاموش شده وعلامتی نشان داده نمی‌شود.

4-میزان برفک داخل یخچال بسیار زیاد است.

5-یخچال به طور مداوم خاموش و روشن می‌شود.

6-سیستم خنک‌کننده دستگاه کار نمی‌کند و دمای داخلی یخچال به مرور افزایش پیدا می‌کند.

خرابی برد یخچال

 

علت خرابی برد یخچال سامسونگ چیست؟

1-اتصالات برد:

ممکن است به‌دلیل حرکت یا لرزش برد و یا تغییرات دما، عملکرد اتصالات برد مختل شده و باعث خرابی صفحه الکترونیکی شوند.

2-سوختگی برد یخچال سامسونگ:

نوسانات برق یکی دیگر از علل خرابی برد یخچال هستند. برای جلوگیری از آسیب دستگاه توسط نوسانات برق حتما از محافظ استفاده کنید تا جریان خیلی قوی و یا خیلی ضعیف برق به دستگاه آسیب وارد نکند. همچنین برای تعمیر یخچال به مراکز مطمئن مراجعه کنید و از اصل بودن قطعات جایگزین اطمینان حاصل کنید.

3-تمیز کردن غیر اصولی یخچال:

یکی از دلایل خرابی برد یخچال اشتباهات مصرف‌کنندگان موقع تمیز کردن یخچال است. توجه کنید که در هنگام تمیز کردن یخچال باید باید از نفوذ آب به برد اصلی دستگاه جلوگیری کنید. برای پیشگیری از وقوع این مشکل، بهتر است قبل از تمیز کردن یخچال آن را خاموش کرده و از برق بکشید. سپس با استفاده از یک پارچه خشک یا کمی مرطوب قسمت‌های داخلی و خارجی دستگاه را تمیز کنید.

4-فرسودگی طبیعی:

برد الکترونیکی هم مانند بقیه قطعات با گذشت زمان و کار کردن دستگاه ممکن است باعث فرسودگی و خرابی شود. در این صورت باید بلافاصله به تعویض صفحه الکترونیکی بپردازید تا از آسیب جدی به دستگاه خودداری کنید.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

نکات تعمیر برد یخچال سامسونگ

برای تعمیر صفحه الکترونیکی یخچال در مرحله اول باید آن را از برق بکشید. سپس باتوجه به مدل دستگاه خود پوشش آن را باز کرده و برد الکترونیکی را جدا کنید. درمرحله بعد باید سیم‌های متصل به مورد را قطع کنید. در این مرحله بهتر است برای راحتی نصب مجدد برد از محل اتصال سیم‌های مختلف عکس بگیرید. در قدم آخر برد جدید و یا تعمیر شده را وصل کنید و پوشش دستگاه را ببندید.

هزینه تعمیر برد یخچال سامسونگ

طبیعی است که تخمین هزینه لازم برای تعمیر برد یخچال بسیار ضروری است. پس از اینکه درخواست تعمیر خود را ثبت  کنید کارشناسان ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کرده و پس از تشخیص علت خرابی برد الکترونیکی هزینه لازم برای آن را به طور مفصل برای شما شرح می‌دهند. در هر صورت نگران نباشید چون ما در مستر امداد باکیفیت‌ترین خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ را با منصفانه‌ترین قیمت‌ها و طبق نرخ اتحادیه به شما ارائه می‌دهیم.

تعمیر برد یخچال

 

سخن آخر

متخصصان ما در مستر امداد با بیش از 30سال تجربه کاری و دارا بودن مدرک تخصصی فنی و حرفه‌ای در هر ساعتی از شبانه  روز و در همه روزهای هفته آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان گرامی در تمامی سطوح تهران می‌باشند. درصورتی که پس از خواندن این مطلب خرابی برد یخچال خود را تشخیص دادید با شماره‎های مربوطه تماس بگیرید و یا بطور آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما هماهنگ شوند. ضمنا آسوده باشید که در صورت نیاز به تعویض قطعات یخچال فریزر سامسونگ همکاران ما از پیشرفته‎‌ترین ابزار و قطعات اصلی استفاده می‌کنند. همچنین نرخ خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما بسیار متناسب می‌باشد. همان طور که اشاره کردیم برد الکترونیکی قطعه‌ای بسیار مهم در یخچال است که تعمیر غیراصولی آن آسیب جدی به دستگاه وارد می‌کند. پس در درجه اول از تعمیر خودسرانه صفحه الکترونیکی خودداری فرمایید و با متخصصان ما مشورت کنید. ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید. مستر امداد آماده ارائه با کیفیت‌ترین خدمات در کمترین زمان به شما مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.