خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی سطلی

تعمیر جاروبرقی سطلی
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر جاروبرقی سطلی در سایت تعمیرات لوازم خانگی مستر امداد می پردازیم

جاروبرقی سطلی

 یکی از انواع جاروبرقی ها که عموما در خانه های بزرگ و اماکنی که ظرفیت و ابعاد زیادی دارند استفاده می شود، جاروبرقی سطلی است. همانطور که مطلع هستید این جاروبرقی ها شکل استوانه ای دارند. همچنین این جاروبرقی ها قابلیت این ویژگی را دارند که مواد جامد را پاکسازی کنند. علاوه بر آن این جاروبرقی ها نسبت به جاروبرقی های ساده دیگر فضای بیشتری برای جمع آوری زباله ها را دارند و کیسه آن دیرتر از بقیه پر میشود. همچنین محل قرارگیری موتور جاروبرقی سطلی نسبت به جاروبرقی های دیگه کاملاً متفاوت است.

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

تعمیر جاروبرقی سطلی
تعمیر جاروبرقی سطلی

 مزایای استفاده از جاروبرقی سطلی چیست؟

 این جارو برقی بزرگ مزایایی دارد که مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کرده. اولین مزیت این جاروبرقی مکش قوی آن است که این ویژگی توانایی پاکسازی انواع مایعات و جامدات را دارد. همچنین جاروبرقی نسبت به جاروبرقی های دیگه صدای کمتری تولید می کندکه این ویژگی می تواند خیلی مفید باشد.  از ویژگی‌های دیگر جاروبرقی سطلی می‌توان به داشتن سیم بلند برق آن اشاره کرد که راحت می توانیم از آن استفاده کنیم.

 

تعمیرات انواع جاروبرقی سطلی

 این جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین وسایل لوازم خانگی است. اما این وسیله کاربردی ممکن است مانند وسایل برقی دیگر روزی خراب شود و نیازمند باشد که آن را تعمیر کنیم. علاوه بر آن همانطور که گفته شد موتور این جارو برقی با جارو برقی های ساده کاملاً متفاوت است و همچنین محل قرارگیری آن نسبت به جاروبرقی های معمولی متفاوت است. در نتیجه  برای تعمیر آن نیاز به یک متخصص در تعمیر جاروبرقی سطلی داریم.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی ال جی

تعمیر جاروبرقی سطلی
تعمیر جاروبرقی سطلی

 مشکلات متداول و خرابی های جاروبرقی سطلی

  •  خراب شدن دکمه روشن و خاموش
  •  خراب شدن  سیم جمع کن جاروبرقی سطلی
  •  روشن نشدن دستگاه
  •  ضعیف شدن مکش جاروبرقی سطلی

خراب شدن دکمه جاروبرقی سطلی

 این مشکل معمولا به خاطر استفاده زیاد در زمان طولانی از جاروبرقی است که معمولاً برای همه مصرف کنندگان جارو برقی سطلی رخ می دهد. اگر هم چنین اتفاقی برای شما رخ داد اصلاً نگران نباشید چون تعویض این کلیدها بسیار آسان بوده و این کلیدها در دسترس است. برای این منظور شما می توانید برای حل این مشکل با تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما برای تعمیر جاروبرقی سطلی و تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی سامسونگ

 سیم جمع کن جاروبرقی سطلی خراب شده است

 یکی از مشکلات  متداول و پرتکرار در اکثر جاروبرقی ها این است که پس از استفاده طولانی مدت از جاروبرقی،  سیم جمع کن آن به مشکل بر می‌خورد و دیگر سیم برق را جمع نمی کند.علت و دلیل این مشکل به خاطر آن است که سیم را تا انتها باز میکنید. اگر سیم جمع کن جاروبرقی سطلی شما به مشکل برخورد حتماً با مستر امداد تماس بگیرید تا در اسرع وقت با مشکل شما رسیدگی شود

بهتر است بدانید:تعمیر جاروبرقی زیمنس  

 روشن نشدن جاروبرقی سطلی

 اگر جاروبرقی سطلی شما روشن نشد، در ابتدا چک کنید که پریز برق هیچ مشکلی نداشته باشد. همچنین اگر کیسه جاروبرقی پر شده باشد مانع روشن شدن جاروبرقی سطلی می شود. همچنین این خرابی ممکن است از سیم برق جاروبرقی هم باشد. به این صورت که ممکن است سیم جاروبرقی قطع شده باشد و نیاز داشته باشد  که تعمیر گردد

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی سطلی
تعمیر جاروبرقی سطلی

 ضعیف شدن مکش جاروبرقی

 یکی از مشکلات آزاردهنده در جاروبرقی این است که مکش آن ضعیف میشود. معمولاً اگر کیسه جاروبرقی پر شده باشد این مشکل رخ می دهد. پس در اولین مرحله کیسه جاروبرقی را چک و بررسی کنید. و اگر متوجه آن شدید که کیسه پر شده است حتماً آن را تخلیه کنید. همچنین این مشکل می‌تواند از گرفتگی شلنگ جاروبرقی هم باشد. به این صورت که احتمالاًزباله هایی مانند کاغذ یا دستمال در شلنگ جاروبرقی باقی‌مانده است که باعث می‌شود مکش به درستی کار نکند.

بیشتر بدانید از تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی سطلی مستر امداد

 شرکت مستر امداد با سالها تجربه کاری  درخشان در تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی سطلی، حاضر به تعمیر جاروبرقی سطلی شما در تمامی مدل ها می باشد. همچنین شرکت مستر امداد با ارائه کارت گارانتی معتبر به شما اطمینان از صحت تعمیر میدهد. شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تعمیر کاران ما برای تعمیر جاروبرقی سطلی تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

بیشتر بخوانید:نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

17 پاسخ

  1. من مدت ها دنبال یادگیری تعمیر جاروبرقی سطلی بودم ممنونم

  2. یکی از بهترین مقالاتی که خوندم، تعمیر جاروبرقی سطلی بود که مشکلم را حل کرد

  3. اگر شما هم مثل من دنبال جای خوب برای تعمیر جاروبرقی سطلی هستید، حتما سراغ مستر امداد برید

  4. برای تعمیر جاروبرقی سطلی از محتوای شما استفاده کردم ممنونم ازتون

  5. جالبه که تعمیر تمامی انواع جاروبرقی سطلی و غیر سطلی رو انجام می دین

  6. خوبه که جارو برقی سطلی هم تعمیر میکنه سایت مستر امداد

  7. از تعمیر جارو برقی سطلی تالارمان توسط مستر امداد راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.