خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو را به کارشناسان و متخصصان وب سایت مستر امداد بسپارید. این کارشناسان با دقت کافی و دریافت مبالغ منصفانه در ازای تعمیر ماشین لباسشویی، اطمینان خاطر از تعمیر و درستی عملکرد این محصول را به شما هدیه می دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی  در اندرزگو

برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز است تا در مورد برخی موارد در خصوص این دستگاه، آموزش های لازم را ببینید. این موارد عبارت اند از:

– آموزش طریقه باز کردن خرطومی دیگ به پمپ آب

– روش تعویض کمک معیوب لباسشویی

– آموزش روش بیرون آوردن دیگ لباسشویی

– آموزش روش باز کردن و جدا کردن بلبرینگ، کاسه نمد و …

– آموزش بیرون آوردن ولوم تایمر و ترموستات لباسشویی

– روش باز کردن فیلتر و تعویض آن

– طریقه باز کردن پنل واقع شده در بخش جلویی لباسشویی

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو

 

بیشتر بخوانید:تعمیرماشین لباسشویی آریستون

 

روش باز کردن فیلتر لباسشویی

برای تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو باید بدانید که فیلتر آن را چگونه جدا کنید. در ابتدا باید در روی فیلتر را بردارید. سپس باید فیلتر را چرخانده و آن را به سمت بیرون بکشید.

حتما باید پیش از روشن کردن ماشین لباسشویی، فیلتر را سر جای آن قرار دهید. چون در داخل آن یک مپم  آب قرار دارد. در صورتی که فیلتر را در جای اصلی خود قرار ندهید، شیای تیز وارد این پمپ شده و موجب می شود تا پروانه پمپ از حرکت بایستد و الکتروموتور آن بسوزد.

 

روش باز کردن و جدا کردن پانل جلوی لباسشویی

در این بخش از مقاله تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو نیاز است تا پانل جلوی لباسشویی را باز کنید. برای باز کردن پانل جلوی لباسشویی در ابتدا باید دستگیره جا پودری را باز کرده و بیرون بیاورید. پس از آن باید سه قسمت جاپودری را مورد بررسی قرار دهید.

قسمت اول بخش مقدماتی، قسمت دوم بخش اصلی آن و قسمت سوم برای مواد نرم کننده است. پیچ های نگه دارنده را می توان با پیچ گوشتی چهارگوشتی باز کنید. دقت کنید تا برای بیرون آوردن پانل، باید هر دو سمت آن را در دست بگیرید و فقط کمی آن را فشار دهید.

 

بیشتر بخوانید:تعمیرماشین لباسشویی دوقلو حایر

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو
تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو

روش بیرون آوردن ترموستات قابل تنظیم و ولوم تایمر

در ادامه مقاله تتعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو از وب سایت مستر امداد باید به شما بگوییم که گاهی نیاز است تا ولوم و ترموستات قابل تنظیم این دستگاه را خارج کنید.

برای این کارر باید ولوم تایمر را 45 درجه در جهت مخالف حرکت عقربه های ساعت بچرخانید. ولوم را کمی به بیرون بکشید تا از روی گردنه تقسیم کننده آب جدا شده و خارج شود.

برای جدا کردن کامل ولوم از شفت ترموستات ماشین لباسشویی نیز نیاز است تا آن را به بیرون کشیده و به راحتی جدا کنید. دانستن این مورد برای تعمیر ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز نیاز خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که تایمر به عنوان مغز اصلی ماشین لباسشویی شناخته می شود. بنا براین در صورت بروز مشکل برای این بخش بهتر است از یک تکنسین و متخصص کمک بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:تعمیرلباسشویی سامسونگ

 

آموزش باز کردن گردونه تقسیم کننده آب در داخل جاپودری

برای تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو و باز کردن گردونه تقسیم کننده آب، باید با یک پیچ گوشتی چارسو، پیچ محکم کننده را از جای خود باز کنید.

بعد از خارج کردن پیچ گردونه، آن را با وارد کمی فشار از جای خود خارج کنید. باید بدانید که حرکت تایمر و نوع شیاهای گردون موجب می شود تا اهرم به اطراف کشیده شود.

این حرکت بر روی بخش جاپودری منتقل می شود و شیر مکانیکی لباسشویی را به حرکت در می آورد. این کار منجر به انتقال آب به درون جاپودری می شود.

 

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی 

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو
تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو

بیشتر بدانید: تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی 

 

تعمیر انواع ماشین لباسشویی

ما دراین مقاله تلاش کردیم تا روش باز کردن بخش های مهم و اصلی ماشین لباسشویی را به شما آموزش دهیم. این بخش ها در دفترچه راهنمای محصول نی آورده شده و روش باز کردن و تمیزکاری ان ها در این دفتذچه توضیح داده شده است.

به طور کل بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو و دیگر مناطق تهران، از نوع بشکه ای یا سطلی و انواع دیگر آن، حتما به وب سایت مستر امداد سر بزنید. تعمیر ماشین لباسشویی بشکه ای نسبت به سایر انواع آن راحت تر است و در زمان کم تری انجام می شود.

 

9 پاسخ

  1. مستر امداد بدون شک بهترین تیم و حرفه ای ترین تیم در اندرزگو هستش

  2. من تعمیرات ماشین ظرفشویی خودم را به امداد من من سپردم و از کارشون راضی هستم.

  3. تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو بهترین خدمات رو داره خداقوت میگم به تیمشون

  4. تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو بهترینه من قبلا از این خدمات استفاده کردم و خیلیم راضیم

  5. تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو بهترین و متخصص ترین تکنسین هارو داره محشره

  6. تعمیرات ماشین لباسشوبی در اندرگو واقعا حرف نداره

  7. ممنون از شما بابت مقاله مفیدتون بابت تعمیر ماشین لباسشویی در اندرزگو

  8. کادر تعمیرات ماشین لباسشویی در اندرزگو واقعا به صورت اصولی عیب یابی می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.