خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود درسا

تعمیر هود درسا
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود درسا و بررسی آن در سایت مستر امداد

قصد داریم در این مقاله درباره تعمیر هود درسا و ایراداتی که ممکن است برای این دستگاه به وجود آید صحبت کنیم. چنانچه مصرف کننده این محصول هستید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به طور معمول هود و انواع آن به نگهداری کمی نیاز دارند ولی به این معنی نیست که کلا نیاز به توجه و دقت ندارد. تمیز نگه داشتن این دستگاه کمک می کند هزینه های تعمیر به نسبت کاهش داشته باشد. هنگامی که دستگاه دچار تغییر در کارکرد شد و یا صدای غیرعادی از قطعات شنیدید سعی کنید در کمترین زمان به بررسی مشکل و رفع آن اقدام نمایید.

از مهم ترین مزایای مجموعه ما داشتن تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص و مجرب است که با ابزار مناسب و خوب به تعمیر هود درسا و سایر لوازم خانگی می پردازند، تکنسین های تیم ما افرادی آموزش دیده و متبحر هستند که دارای سابقه کار و تجربه بوده و با تخصص و دانش کافی فعالیت می کنند.

تعمیر هود درسا در تمام نقاط شهر را به مجموعه مجاز و حرفه ای و مجاز ما بسپارید، تعمیرگاه ما در شهر با داشتن شعب مختلف و تکنسین متخصص برای تعمیر تمام لوازم خانگی مثل هود درسا تنها با یک تماس تلفنی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

تعمیر هود درسا

 

خدمات تعمیر هود درسا:

  • تعمیر تخصصی در محل مشتری
  • سرویس هود درسا
  • نصب هود درسا
  • تعویض انواع قطعات دستگاه
  • تعمیر انواع قطعات

 

قطعات اصلی هود درسا:

  • موتور
  • فن
  • برد الکترونیکی

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

مشکلات متداول هود درسا

صدای زیاد و یا لرزش هود: گاهی موتور یا قطعات مربوط به آن دچار مشکل شده و موجب چنین اتفاقی می شود، برای برطرف کردن این مشکل و رفع صدای هود باید پروانه دستگاه را که باعث ایجاد مکش دستگاه است را بچرخانید، چنانچه صدا قطع نشد احتمال خراب شدن پروانه وجو دارد که نیاز به تعویض و تعمیر دارد.

تعمیر هود درسا
تعمیر هود درسا

مشکل روشن نشد هود: چنانچه هود روشن نشود باید سیم کشی برد، برق و در نهایت موتور را بررسی نمایید.

یکسره کار کردن هود: به احتمال زیاد برد یا کلید هود دچار مشکل شده است.

کار نکردن سنسورهای بو، دکمه های صفحه نمایش و دمای هود: اختلال و مشکل در سیم کشی دستگاه از دلایل عدم کارکرد دکمه های هود می باشد، در این مواقع سیم کشی یا برد دستگاه نیاز به بررسی دارد، برای حل مشکل و تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی باید با تعمیرکاران متخصص تماس بگیرید و از دست زدن ناشیانه به هود درسا خودداری کنید.

قطع‌ یا ضعیف شدن مکش هود درسا: این مشکل زمانی پیش می آید که موتور یا فیلتر ایراد پیدا کرده باشد، کاهش دور موتور هود، کثیف بودن فیلتر هود درسا، ایراد و خرابی پروانه هود، مسدود شدن هود و عدم خروج هوا از سایر علل ضعف در مکش هود است.

لرزش غیر عادی هود درسا: شل شدن قطعات داخلی هود درسا از دلایل لرزش آن است، برای رفع این مشکل باید هود باز شده و قطعه شل شده محکم شود. گاهی مواقع نیز وجود چیزی در هود می تواند علت لرزش این دستگاه شود که با توجه به دفترچه راهنمای آن مشکل را بررسی و رفع نمایید.

 

هزینه تعمیر هود درسا

 تعمیرکاران مجرب ما در مرحله اول تلاش می کنند هنگام تعمیر هود درسا به جای تعویض کردن قطعات خراب آن را تعمیر کنند، با این کار هزینه های مشتری کاهش یافته و رضایت جلب می شود. تنها در صورتی که قطعه مورد نظر درست نشد آن را با یک قطعه ی اصل و فابریک تعویض می کنند. سایر هزینه های تعمیر هود درسا براساس عرف و طبق تعرفه مصوب خواهد بود.

تعمیر هود درسا

نکاتی برای نگهداری از هود آشپزخانه

وقتی که اجاق گاز شما روشن است هود را روشن کنید تا حرارت گاز موجب آسیب دیدن هود نشود.

برای تمیز کردن شیشه هود صبر کنید دستگاه کاملاً خنک شود.

برای نظافت بخش های استیل دستگاه حتما از شوینده های غیر اسیدی استفاده کنید و برای دکمه های صفحه نمایش از دستمال نم دار استفاده کنید.

فیلتر هود را چند وقت یکبار تمیز کنید تا از خارج شدن دود جلوگیری نکند.

فن هود را به طور مرتب با مایع تمیز کننده پاک کنید.

زمان تمیز کردن هود دقت کنید که دستگاه حتما خاموش باشد.

فاصله استاندارد هود از گاز ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر است.

در مورد هودهای توکار حتما باید قبل از نصب کابینت تصمیم گیری کرده باشید.

اگر از اجاق گازتان به طور مرتب و زیاد استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم از هودهای زاویه دار استفاده نکنید.

بهتر است بدانید:تعمیر هود قدیمی

17 پاسخ

  1. به کاربران توصیه میکنم از خدمات خوب شما استفاده کنند

  2. تعمیر هود درسا تخصص مجموعه مستر امداد می باشد و از خدمات این مجموعه رضایت دارم

  3. تعمیر هود درسا اطلاعات خوبی به من منتقل کرد که من اطلاعی در مورد اینکه گاهی اوقات هود را روشن نمیکردم که با مطالعه این مقاله متوجه شدم امکان خراب شدن هود وجود دارد

  4. مستر امداد تعمیر اود درسا رو به خوبی انجام میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.