خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود کن تهران

تعمیر هود کن تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود کن تهران،تعمیر هود  با مراجعه به سایت مستر امداد

صدای زیاد هود اذیت تون میکنه ؟ گرد و غبار و ذرات ریز داخل هود را نمیتوانید تمیز کنید ؟

موتور هود دچار مشکل شده است ؟ هود آشپزخانه مثل سابق کار نمیکند ؟

نمیدونید مشکل هود چیه ؟

ما مشکل شما را حل میکنیم ، از اولین تماس تا انجام کار با شما هستیم .

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

جهت نصب ، بررسی اشکالات و تعمیر هود کن تهران ،

می توانید با شماره های زیر در تماس باشید :

22852095  (شمال تهران ) ، 44044355 ( غرب تهران )

44044355 ( شرق تهران ) ، 66178763 ( جنوب تهران)

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

 

 

هود چیست ؟
هود دستگاهی است که دارای یک فن مکانیکی می باشد که بالای اجاق گاز در آشپزخانه قرار میگیرد و گریس ( چربی ) موجود در هوا ، دود، گرما و یا بخار را با تخلیه هوا و فیلتراسیون از هوا حذف می کند ، این دستگاه نام های دیگری  مانند : دودکش برقی  ، فن استخراج ،  سایبان پخت و پز را دارا دارد .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

شرکت کن  جزو اولین تولیدکنندگان هود های ایرانی شناخته شده است که در سال ۱۳۶۲ اولین کارخانه تولید هود در کشور را تاسیس کردند ، از مزایای شرکت هود کن میتوان افزایش تنوع محصولی و استفاده از تکنولوژی های روز جهانی را نام برد.

تعمیر هود کن تهران با مراجعه به سایت مستر امداد

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

 

هود آشپزخانه از نظر طراحی ظاهر به چند دسته کلی نظیر : هود زیر کابینتی ، هود آشپزخانه مورب ، هود شومینه ای، هود مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای تقسیم میشوند که اینها انواع هود از نظر طراحی ظاهر هستند.

در حال حاضر دو نوع هود خانگی در بازار به فروش میرسد :

هود های تصفیه‌کننده هوا و هود های دارای خروجی هوا که هر دو نوع آنها وظیفه تصفیه هوا و پاک کردن از گرد و غبار و ذرات ریز حاصل از دود و پخت و پز را بعهده دارند. در کنار هود های آشپزخانه میتوانیم به هود های صنعتی و آزمایشگاهی هم اشاره کنیم که با توجه به نوع کار محیط از آن دسته هود ها استفاده میشود.

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

در عصر حاضر تقریبا هر روز شاهد تولید و ساخت وسایل و دستگاه هایی هستیم که به راحتی بیشتر زندگی ما کمک می کند ، هر چقدر در جهت حفظ و نگهداری این وسایل و دستگاه های الکتریکی ( برقی ) که هر روز با آنها سر و کار داریم بیشتر اهمیت بدهیم در مدت استفاده از آنها کمتر دچار مشکل میشویم.

ما در این مقاله سعی داریم نکاتی در زمینه مراقبت و نگهداری صحیح و  اصولی هود آشپزخانه در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم ، با رعایت نکات زیر میتوانید سال ها از هود خود با آسودگی استفاده کنید :

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران
  • فیلتر فلزی هود را تمیز کنید : نگران چگونگی تمیز کردن آن نباشید ، ما لیستی از این وسایل برای شما تهیه کردیم ، تمام وسایل ضروری برای

برطرف کردن چربی، کثیفی یا آثار آن عبارتند از : آب داغ یا جوش ، دستکش ، جوش شیرین ، محلول سرکه ( جهت اسپری پاک کننده ) ، صابون یا مواد شوینده دیگری که برای چربی زدایی مفید است ، پاک کننده برس گرد و غبار (با موهای نرم مثل مسواک غیرقابل استفاده ) ، حوله یا دستمال جهت خشک کردن فیلتر فلزی هود .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

در ابتدا کار تمیز کردن هود را با گردگیری شروع کنید ، لایه های خشک گرد و غبار را از روی دستگاه پاک کنید ، برای این کار یک پاک کننده گرد و غبار تهیه کنید و تمام ذرات را از سطح پاک کنید ، بهتر است برای تمیز کردن مکان‌های ظریف و باریک، گوشه‌ها و لبه‌های بیرونی و داخلی هود از یک وسیله مناسب نظیر مسواک و هر وسیله دیگری که نوک تیز نباشد و به هود آسیب وارد نشود استفاده کنید .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

نکته : قبل از گردگیری محیط داخلی و خارجی هود ، پارچه ای را روی اجاق گاز خود قرار دهید تا کثیفی های هود روی اجاق گاز نریزد.

با تهیه وسایلی که از قبل برای شما نوشتیم حالا کار تمیز کردن را شروع میکنیم : صابون را با آب گرم مخلوط کنید تا مایعی کف آلود درست شود بعد سطوح را با مسواک و یا هر برس نرم دیگر همراه با آب صابون پاک کنید ، برای تمیزی بیشتر ، ذرات خاک و کثیفی باقی مانده را با کمک حوله و یا دستمال نرم پاک کنید.

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

نکته مهم : در صورت وجود ذرات چسبنده ، سفت و چرب که بر روی هود نشسته می توانید از سرکه که قبلا اشاره کردیم استفاده کنید ، توجه داشته باشید فقط آن را روی محل اسپری کنید و قسمت بیرونی اگزوز هود را تمیز کنید.

هنگام تمیز کردن داخل هود مراقب اجزای الکتریکی آن باشید اسپری را مستقیم به محل نپاشید ، فیلترها ممکن است تیز باشند مراقب دستان خود باشید و همچنین برای این کار ابتدا دستکش بپوشید تا از دستان خود در برابر مواد شیمیایی محافظت کنید.

بهتر است بدانید:تعمیر هود در جردن

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

جوش شیرین را با آب مخلوط کنید برس اسکراب را در آن خیس کنید و کار تمیز کردن را شروع کنید . جوش شیرین ترکیبات اسیدی را خنثی می کند و چربی چسبیده روی محل را برطرف میکند ، برای نتایج بهتر میتوانید خمیر آن را روی نواحی مورد نظر قرار دهید و بگذارید نیم ساعت بماند و در میتوانید شاهد درخشندگی وسیله خود شوید.

تعمیر هود کن تهران در سایت مستر امداد

فیلتر کربنی یا فیلتر تصفیه هوا هم جزو مواردی است که نیاز به تمیز کردن دارد و با توجه به مدت استفاده از هود معمولا این فیلترها باید هر سه تا شش ماه تعویض شوند ، زیرا این فیلترها برای مقابله با بوها در هود قرار دارند .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

در مورد نظافت دریچه و یا مجرای هود هم باید دقت لازم را به خرج دهید ، همانظور که میدانید دریچه یا مجرای هود یک لوله بلندی است که مستقیم بالای محدوده پخت و پز که به هود متصل می شود نصب می شود به کمک این دریچه تمام بوهای قوی و و دود و خاک و غبار را از بین ببرید .

البته که مهم‌ترین قسمت‌هایی که در یک هود باید تمیز شوند عبارتند از : فیلترهای هود، داخل هود و قسمت بیرونی هود ولی چنانچه سال‌ها بخاطر اینکه بخش اگزوز هود در دسترس راحت قرار ندارد به آن رسیدگی نکرده باشید ، بهتر است جهت بالا بردن کارایی هود آشپزخانه خود با رعایت نکات ایمنی نظافت آن قسمت را انجام دهید .

بهتر است بدانید:تعمیر هود در اختیاریه

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

اگر برای انجام مواردی که تا اینجا ذکر کردیم به کمک احتیاج داشتید ، میتوانید از خدمات تعمیر هود کن تهران با مراجعه به مستر امداد استفاده کنید.

تمامی وسایل و اشیا اطراف ما دارای طول عمر متفاوتی هستند ، وسایل الکتریکی که در خانه ، محل کار و محیط های دیگر استفاده میکنیم هم دارای عمر تقریبا مشخصی هستند ، از آنجایی که در این مقاله قصد بررسی اشکالات و تعمیر هود کن تهران را داریم خوب است بدانید  که مدت عمر مفید یک هود 14 سال است .

در ادامه این مقاله سعی داریم به برخی مشکلات رایج هود و تعمیر هود کن تهران،تعمیر هود که پس از استفاده طولانی مدت ممکن است ایجاد شود اشاره کنیم .
تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران
  • هود آشپزخانه هوا را خارج نمیکند : مهمترین کارکرد هود استخراج هوای بد از محیط خانه و آشپزخانه است اگر متوجه شده اید که این استخراج انجام نمیشود لازم است چند نکته را بررسی

کنید : اگر اگزوز هود به بیرون کشیده شده است ، به بیرون بروید و بررسی کنید که دریچه هوا به هیچ وجه مسدود نشده و هوا از به راحتی از آن خارج میشود پس از بررسی اگر مشکل را در آنجا پیدا نکردید بیشترین احتمال در موتور هود است ، متاسفانه اشکال در موتور هود چیزی نیست که سعی کنید خودتان آن را برطرف کنید لازم است با یک متخصص تماس بگیرید.

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران
  • هود اجاق گاز شما بوی نامطبوع می دهد : هود آشپزخانه که وظیفه از بین بردن بوها را بعهده دارد دقیقا برعکس این کار را انجام میدهد ، یعنی بویی ناخوشایند از هود به داخل می آورد ، اما نگران این مشکل نباشید ، معمولا به دلیل کثیف بودن فیلتر است. برای رفع این مشکل باید فیلتر هود اجاق گاز که چرب و کثیف شده را تمیز و یا تعویض کنید. با انجام این کار یک بار در ماه از ایجاد هر گونه بوی بد جلوگیری می کنید ، اگر بعد از نظافت بوی بد همچنان وجود داشت احتمال بعدی حیوانات کوچکی مانند موش ها یا حشرات هستند که وارد اگزوز شما شدند ، شاید به نظر

شما غیرممکن بیاید اما محتمل است ، در هر صورت این مورد هم نیاز به بررسی دارد .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران
  • چراغ هود شما روشن نمی شود : این مشکل جزو موارد رایج هود آشپزخانه است و خوشبختانه به راحتی قابل حل است ، شما میتوانید لامپ مناسب برای هود را پیدا کنید و تعویض لامپ های هود را خودتان انجام دهید در غیراینصورت توسط یک متخصص این مشکل برای شما قابل حل است.
تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

 

شنیدن صدای اضافه از موتور هود ، از کار افتادن کنترل هود ،ایجاد سر و صدای زیادی ، اشکال در سیم کشی هود و آسیب دیدن قطعات داخلی هود و موارد دیگر که ممکن است برای هود شما اتفاق بی افتد را میتوانید با یک تماس با مستر امداد مشکل را برطرف کنید .

تعمیر هود کن تهران
تعمیر هود کن تهران

تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید .

شماره تلفن تماس تعمیر هود در  مستر امداد

شمال تهران

22852095

غرب تهران

44044355

شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

 

 

بهتر است بدانید:تعمیر هود در نواب

 

 

 

9 پاسخ

  1. مقاله که ارائه کردین در باره لیستی که لازم هست برای تمیز کردن هود بسیار کاربردی بود .استفاده کردم

  2. مقاله تعمیر هود کن بهترین راه کار را برای شست و شوی فیلتر به من آموزش داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.