خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

سرویس پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff در سایت مستر امداد مورد بررسی قرار می دهیم.
پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری ایران رادیاتور 24000 دو مبدله فن دار مدل e24ff  با توجه به شرایط آب و هوایی ، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی قابل استفاده برای واحدهای تا 120 متر مربع بوده وقابلیت تامین آب گرم مصرفی دائم فوری و آب گرم سیستم گرمایشی (شوفاژ،فن کوئل ،داکت اسپیلیت ) را بصورت همزمان بدون ایجاد اختلال و سردی آب را دارا می باشد.

از جمله مشخصات و ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری رادیاتور مدل e24ff دو مبدل فن دار :

  • دارای صفحه نمایش دیجیتال
  • کاملا درزبندی شده و بی صدا
  • آب گرم فوری و دائم بدلیل گرمایش لحظه ای آب
  • دارای محفظه احتراق بسته
  • مجهز به فن برای رساندن هوای لازم از فضای آزاد به دستگاه جهت احتراق و تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب
  • سیستم ضد یخ زدگی
  • مجهز به فن برای رساندن هوای لازم به دستگاه
  • سیستم هواگیری خودکار
  • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
  • سیستم بای پس خودکار
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • پمپ قوی با هد استاتیک بالا
  • مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش
  • ابعاد کوچک و مناسب
  • راندمان بالای 90 درصد

 

ایران ادیاتور مدل e24ff :

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
  • وزن   30 kg
  • ابعاد  34*40*72 cm
  • راندمان حرارتی  93%
  • ظرفیت حرارتی ورودی   25.7 kw
  • ظرفیت حرارتی خروجی  24 kw
  • حداکثر دمای آب مدار گرمایش  85`c
  • حداکثر دمای آب مدار آب گرم   60`c
  • برق مصرفی  137w

مبدل چیست ؟

پکیج دیواری جهت تامین آب گرم و همچنین گرمای منزل آب سر را از لوله کشی ساختمان دریافت میکند ،آب سرد بوسیله مبدل در پکیج به دمای نرمال رسیده و وارد لوله کشی آب گرم بهداشتی می شود.

پکیج های تک مبدل

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff

به طورکلی پکیج ها توانایی تامین همزمان آب گرم بهداشتی و گرم کردن را ندارند یعنی الویت پکیج ها تامین آب گرم بهداشتی است .در پکیج های تک مبدل همانطور که ازنامشان پیداست آب گرم مصرفی و سیستم های گرمایشی از طریق تماس مستقیم با شعله تامین می شود ،درپکیج های تک مبدل هنگامی که مصرف کننده شیر آب گرم را باز می کند ،آب سرد شهری وارد مبدل می شود ودرتماس مستقیم با شعله ،آب گرم شده و وارد لوله ها می شود. در این پکیج ها هنگامی که مصرف کننده پکیج را در حالت زمستانی قرار می دهد شیر 3 طرفه مسیر حرکت آب را به سمت رادیاتور ها می برد و در این حالت است که پمپ جهت گردش آب در رادیاتور و مبدل فعال می شود.

پکیج های دو مبدل

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff

درحالیکه در پکیج های دو مبدل از دونوع مبدل اصلی و تک منظوره استفاده می شود،در واقع در پکیج های دو مبدل هنگامی که پمپ فعال می شود آب شهری در مبدل ثانویه به گردش درآمده و در مجاورت با آب گرم ایجاد شده توسط مبدل اصلی ، آب گرم نیز تامین می شود .درپکیج های دو مبدل از یک مبدل اصلی و یک مبدل صفحه ای استفاده می شود که مدار کوچکی بین مبدل اصلی و صفحه ای وجود دارد که در هنگام روشن شدن پکیج آب گرم موجود در مدار مبدل صفحه ای را گرم کرده و آب سرد وارد دستگاه پکیج شده و از مبدل صفحه ای عبور کرده و سپس آب گرم وارد لوله ها می شود.

تفاوت پکیج های تک مبدل و دومبدل

پکیج یکی از رایج ترین سیستم های گرمایشی در دنیای امروز است .ازآنجایی که استفاده از پکیج بسیار راحت بوده و فضای کمتری را اشغال می کند و همچنین نسبت به سایر وسایل گرمایشی خطرات کمتری را بهمراه دارد ، از این رو امروزه این سیستم گرمایشی جای تمام سیستم های دیگر را گرفته است .درپکیج ها همانطور که گفته شد از قطعه ای به نام مبدل استفاده می شود که یکی از مهم ترین بخش ها در پکیج های دیواری است .اما تفاوت اصلی در پکیج های تک مبدل و دو مبدل در تعداد مخزن های موجود درون پکیج است ،درپکیج های تک مبدل تنها یک مخزن موجود می باشد که دو لوله آب گرم مصرفی و شوفاژ هر دو از این مخزن عبور می کنند در نتیجه منجر به جرم گیری سریعتر پکیج می شود در حالیکه در پکیج های دو مبدل فشار حرارتی در هر دو مخزن وارد می شود و این درحالیست که به طور کلی کارایی و میزان گرم کردن آب و محیط در هردو پکیج یکسان است .البته این دو نوع پکیج از نظر ساختار نیز با هم متفاوتند.

مزایای پکیج تک مبدل و دو مبدل

در پکیج های تک مبدل پمپ در تابستان خاموش می باشد به همین دلیل استهلاک دستگاه کمتر بوده و مصرف انرژی کمتری دارد.همچنین گرفتگی لوله روی این مدل از پکیج ها تاثیر کمتری دارد.در حالیکه پکیج های دو مبدل در مقابل رسوب مقاومت بیشتری دارند .همچنین راندمان پکیج های دو مبدل از تک مبدل بالاتر است و دارای نوسان دمایی کمتری در آب گرم مصرفی دارند.

با تمام ویژگی های عنوان شده از پکیج های ایران رادیاتور باید این مطلب را مدنظر داشته باشید که افزایش بازدهی تا حدود زیادی به نحوه ی نصب اصولی و تخصصی آن بستگی دارد .تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور تعمیرات و نصب پکیج مدل  e24ff که دانش کافی در خصوص این مدل از پکیج ها را دارا می باشد و براحتی می تواند این پکیج را به نحو احسن نصب نماید.پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff  بدلیل مجهز بودن به چراغ های هشدار دهنده در هنگام خرابی کدهای خطایی را به شما نمایش می دهد که در صورت جزئی بودن این مشکلات شما براحتی می توانید عیب یابی نمائید
اما اگر مشکل رادیاتور پیچیده باشد می توانید با تماس با مرکز تخصصی و حرفه ای مستر امداد از کارشناسان و متخصصان تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff  کمک بگیرید.با خیالی آسوده تعمیر و نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل e24ff منزل خود را به متخصصین ما در مجموعه مستر امداد بسپارید.

در زیر به بررسی تعدادی از متداولترین مشکلات رادیاتور های ایران رادیاتور مدل e24ff  می پردازیم :

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff
تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff

 

  • چرا رادیاتور های پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل e24ff گرم نمی شود؟

ازجمله دلایل آن می توان به نفوذ هوا به سیستم رادیاتور ها ، بروز مشکل در NTC  پکیج ،گردش نادرست آب در پمپ ، خرابی ترموستات ، عدم رعایت اصول استاندارد در لوله کشی ساختمان اشاره کرد .

  • چرا آب گرم مصرفی گرم نمی شود؟

از جمله علل این مشکل می توان به خرابی فلو سوئیچ اشاره کرد.

  • چرا دستگاه پکیج به صورت انفجاری روشن می شود؟

از جمله دلایل این مشکل در رادیاتور های ایران رادیاتور مدل e24ff می توان به افزایش فشار گاز در پکیج ،ضعیف بودن ولتاژ جرقه سیستم جرقه زن ، کثیف بودن سطح مشعل ،  مسدود بودن سوراخ های مشعل اشاره کرد.

  • چرا فن پکیج ایران رادیاتور از کار افتاده است؟

ممکن است چیزی جلوی حرکت فن را گرفته باشد .کثیف بودن پره های فن لذا پره های فن را باز وتمیز کرده سپس دوباره در جای خود نصب کنید .درب برد را بازکنید و رله آن را عوض کنید .
متخصصین تعمیر پکیج رادیاتور ایران رادیاتور مدل e24ff  در مجموعه تخصصی  تعمیر لوازم خانگی مستر امداد پاسخگوی نیاز شما عزیزان جهت نصب و تعمیرات پکیج دیواری منزل شما می باشند .

15 پاسخ

  1. ممنون از مقاله کاربردی و مفید تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF

  2. پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff یک مقاله همه چی تموم بود ممنون از شما

  3. ممنون از مقاله ی بسیار خوبتون در زمینه ی تعمیرپکیج ایران رادیاتور مدلe24ff.

  4. مطالب مهمی در مقاله ی تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff

  5. از مطلب تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF استفاده کردیم

  6. تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff توسط کارد سایت مستر امداد به بهترین شکل انجام شد

  7. تعمیر رادیاتور ایران رادیاتور مدل e24ff رو فقط از مستر امداد گرفتم. کارشون عالیه

  8. تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF در این مقاله خیلی مفید و کاربردی بود

  9. تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل E24FF توسط مستر امداد حرف نداره

  10. تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را با خیال راحت به تیم مستر امداد بسپارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.