خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نصب هود بیمکث در شرق تهران

نصب و تعمیر هود بیمکث در شرق تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

ما نصب هود بیمکث در شرق تهران را توسط متخصصین حرفه ای خود انجام می دهیم. تنها مسئولیت شما این است که مشکل رخ داده را از طریق تماس تلفنی و یا از طریق ورود به سایت، به کارشناسان ما اطلاع دهید. در اولین فرصت و براساس لیست تماس ها درخواست شما پیگیری خواهد شد.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر هود، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

عیوب رایج در هود بیمکث و نصب هود بیمکث در شرق تهران

عیوب رایج در هود بیمکث را در زیر بخوانید:

هود روشن نمی شود

1- در ابتدا بررسی کنید که آیا برق خانه وصل است؟ ممکن است برق قسمت آشپزخانه قطع شده باشد.

2- بررسی نمایید که پریز، دو شاخه برق و محافظ سالم هستند.

3- این امکان وجود دارد که اتصالات داخلی هود دچار مشکل شده باشد.

نصب هود بیمکث در شرق تهران
نصب هود بیمکث در شرق تهران

هود آشپزخانه مکش خوبی ندارد

1- با توجه به اینکه هود قرار است ذرات معلق در هوا را داخل فیلترها جمع کند لذا تمیز و یا تعویض کردن فیلترها فراموش نشود. فیلترهای کثیف، قدرت مکش کمتری خواهند داشت.

2- این امکان نیز وجود دارد که موتور هود خراب شده است.

3- اگر که پروانه هود آشپزخانه خراب شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد.

در زمان روشن شدن هود روشن، فیوز قطع خواهد شد

1- اگر در مدار داخلی هود اتصال کوتاه برقرار شده باشد، در زمان روشن شدن دستگاه، فیوز برق می پرد.

2- ممکن است موتور هود در حال سوختن باشد. در نتیجه توصیه می کنیم حتما از تعمیرکار کمک بگیرید.

هود موقع روشن بودن، صدای زیادی تولید می کند

1- ممکن است پروانه های داخل هود گیر کرده باشد.

2- دقت کنید اگر اتصالات داخلی موتور ساییده شده باشد، در زمان روشن بودن، سر و صدا تولید می کند.

نصب و تعمیر هود بیمکث در شرق تهران
نصب هود بیمکث در شرق تهران

خدمات نمایندگی تعمیرات مستر امداد و نصب هود بیمکث در شرق تهران

1- ما تعمیر هود در محل انجام می دهیم

جابجایی هر کدام از وسایل خانگی برای بردن به نمایندگی و انجام تعمیرات، برای همه مشتریان سخت است به خصوص در مورد وسایل بزرگ و یا وسایلی همانند پکیج که بعد از اتمام کار نیاز به نصب دارند. برای اینکه بار مسئولیت از دوش شما برداشته شود ما تعمیر فوری وسیله در محل را انجام می دهیم. برای تعمیر ماکروویو، تعمیر هود، تعمیر جاروبرقی و تعمیر هود بیمکث می توانید بر روی کمک متخصصین ما حساب کنید. ما تکنسین های خود را با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام خواهیم کرد تا در حضور خودتان عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند.

2- خدمات این مرکز با ضمانت نامه ارائه می شود

به شما اطمینان می دهیم که تعمیر هر کدام از وسایل خانگی توسط تکنسین های حرفه ای انجام می شود. اما به منظور جلب اعتماد شما عزیزان، خود را موظف دانستیم ضمانت نامه 6 ماهه ارائه کرده و در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه از شما حمایت کنیم.

3- بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد

در این مرکز هزینه ها براساس قیمت مصوب اتحادیه محاسبه شده و جزئیات کار در قالب فاکتور با مهر تایید نمایندگی ارائه می شود. این مسئله برای ما مهم است که از نظر هزینه در فشار اقتصادی قرار نگیرید. در نتیجه در کنار تخفیفات ویژه نمایندگی، در صورتی که گارانتی وسیله نقضی نشده است می توانید به تکنسین تحویل دهید تا در محاسبه هزینه نهایی لحاظ شود.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر هود تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

4- از قطعات اصل استفاده خواهیم کرد

بعد از بررسی و عیب یابی، در صورتی که قطعه ای خراب شده باشد تکنسین ها تلاش خواهند کرد آن را تعمیر کنند. در این صورت هم هزینه کم شده و هم اینکه نگران کیفیت قطعه های تعویضی نخواهید بود هر چند که به شما اطمینان می دهیم در صورت نیاز به تعویض قطعات، از انواع اصل دارای گارانتی استفاده خواهد شد.

5- نصب و راه اندازی وسیله را به ما بسپارید

اگر وسیله برقی را به تازگی خریده اید و می خواهید آن را راه اندازی کنید، بهتر است از کارشناس کمک بگیرید چرا که ممکن است خودتان به دلیل نداشتن مهارت کافی منجر به بروز عیب و یا حتی سوختگی در وسیله شوید. همچنین در مورد وسایلی همانند پکیج که نیاز به سرویس دارند، می توانید تمامی امور به کارشناسان ما بسپارید.

6- از خدمات مشاوره مستر امداد بهره مند شوید

در این مرکز گروهی از کارشناسان ما مسئول پاسخگویی به سوالات شما عزیزان بوده و بدون هیچ هزینه ای، به صورت تلفنی و یا آنلاین در خدمت شما عزیزان هستید. همچنین اگر بعد از بررسی درخواست شما متوجه شوند که این عیب سطحی است و خودتان می توانید آن را رفع کنید، با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند کرد درا نی صورت هزینه ها کمتر می شود.

نصب هود بیمکث در شرق تهران
نصب هود بیمکث در شرق تهران

7- دوره های آموزشی برای متخصصین در نظر گرفته می شود

با توجه به اینکه علم و فناوری همراه در حال پیشرفت است، این مسئله بسیار مهم است که متخصصین در مرکز به این پیشرفت ها تسلط داشته باشند در این صورت عیب یابی و تعمیرات با دقت و سرعت بالاتری انجام خواهد شد. به همین منظور دوره های آموزشی در بازه های زمانی منظم برای تکنسین ها در نظر گرفته شده است تا دانش علمی و عملی آن ها ارتقا پیدا کند.

 

تعمیر هود در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس مستر امداد

شمال تهران

22852095

غرب تهران

44044355

نصب هود بیمکث در شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

 

 

مطالب مفید:  تعمیر هود، تعمیر اجاق گاز، نمایندگی هود کن در غرب تهران، تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعمیرکار هود -نصب هود بیمکث در شرق تهران

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.